Cari Blog Ini

Rabu, 7 Disember 2011

gua lah superhero..!!


sejak 2/12 lagi gua da jadi batman sebenarnya.....
gua kerja weekdays normal masuk keje kul 8 pagi sampai 5 ptg..
tp sejak  2/12 sampai 18/12 gua kene jadi batman...
yelah..batman kan kluar waktu malam je....memeberi bantuan kepada yg memerlukan...
so..gua pada tarikh tu gua kene kje pada waktu malam....
ekceli gua disuruh masuk jam 2 atau 3 ptg..dan bekerja sehingga pagi keesokkan harinya....
kalo keje siap kul 12mlm kul 12 mlm la gua balik..kalo siap kul 4 pg kul 4 pg la gua balik..
kalo siap kul 8 pg kul 8 pg la gua balik...itu la rutin seharian gua selama dua minggu ni...
nak buat cmne..berkhidmat utk negara..hahahahaha.............
gua kene stndby dan mengclearkan defect utk kemudahan2 airforce yg tgh sibuk dgn urusan LIMA 2011..
so x pela..ni rezeki gua dan 9 org rakan2 sekerja gua lagi.....
OT dapat..milage claim dpt..duit mkn dpt....time off dpt.....mkn free lagi..hahahaa....
lepas settle LIMA '11 ni ..bru la gua mnjadi pekerja seperti biasa..no OT..kahkahkah..puii..!!

so..cukupla gua jd batman selama 2 minggu ni..harharhar..........

ni gua update ni sbb gua balik kul 12 la ni...igt senang ke leh balik awal....siap leh tgok bola jap lagi ni..
keh..ah..gua gerak dulu................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan